Några bilder får runda av helgen

Den här helgen har avverkats i rekordhastighet och lika bra är väl det, för om fem dagar startar min 9-dagars långa ledighet. Jag skulle så gärna vilja göra likadant som Den Blivande och luta mig tillbaka och njuta av tanken att fem veckors total ledighet ligger framför mina fötter. Men men, det är väl inte direkt så att 2009 är mitt sista levnadsår så förhoppningsvis hinner väl jag uppleva att antal långa semestrar :-)

I kväll har mestadels av tiden gått åt till att korrekturläsa en av kundfakturorna som skall skickas i morgon. Den visade sig vara helt korrekt vilket kändes olidligt skönt, då vet jag att jag är precis lika noggrann och ambitiös som jag vill kunna vara på mitt arbete. Dessutom fick vi besök av en elektriker som åtagit sig att fixa elen inför köksrenoveringen. Tydligen är det inget mastodont-jobb som behövs, utan han trodde att det skulle räcka med en eller två timmars arbete. Vi har även fixat ändringarna i IKEA-beställningen och äntligen känns det som att allt är som det ska. Vi fick prata med en riktig pärla på IKEA´s handla Hemma som verkligen tog tag i saker och ting. I morgon ska vi skriva under och godkänna offerten och därefter betala in restsumman på ynka 21 kronor..

Nej, nu är det hög tid att hoppa i säng. Har laddat över nya bilder från helgens roligheter. Med hänsyn till Den Blivande och våra vänner så lägger jag inte in några bilder på dem. Men ni får hålla till godo med foton på hundarna och en mindre charmerande, men ack så naturlig bild på mig ;-)



Gissa om det var varmt i lördags! Här får ni förresten en skymt av Den Blivande ;-)


Kolla vad liten min lilla skatt ser ut att vara!







Kommentarer
Postat av: Annelie

Men vilken gudomligt söt sista bild! Den andra hunden, den heter inte Nova? Den var ruggigt lik en bekants hund och även stugan/huset var väldigt lik deras som också ligger ute vid havet!

2009-06-28 @ 23:55:51
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Vilka härliga bilder du har tagit på hundarna! Har aldrig varit inne på din blogg innan, men den verkar vara något för mig. Kram

2009-06-29 @ 21:04:17
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0