Bolagsmiddag ♥


Två nya diadem från Monki

Hur kan det komma sig att de 4-5 timmarna man har över till fritid tar slut innan man ens hunnit börja njuta av ledigheten? Nåja, i morgon är det fredag så snart väntar en lååång och skönt helg och därefter två kortveckor.

I morgon ska vi dessutom på bolagsmiddag med Den Blivandes jobb. Det brukar vara mycket roligt, välordnat och påkostat. Förra året hade de hyrt in några kända komiker och bjöd på en helt underbar tre-rättersmiddag för 150 personer. Jag ser verkligen fram emot att få plocka fram den lilla svarta, de höga pumpsen och mina allra största smycken, för vad jag hoppas kommer bli riktig toppenkväll. Lade in en ansökan om ledighet/flex i morgon eftermiddag och jag motiverade det hela med att jag behövde locka håret. Haha, och det beviljades. Utan problem :-).

Nej, nu ska jag hoppa i säng och läsa några kapitel ur "personalekonomi idag" så att jag kan slappa med gott samvete på fredag och lördag. Jag är dock fortfarande chockerad över hur snabbt tiden sprungit iväg.. jag funderade ju på att börja jobba 07 i morgon bitti, men det kan nog bli svårt att stiga upp halv sex, huvva. Nej, nu ska jag spotta ut tandblekingen och göra lite nytta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0