Converse för halva priset


Jag har sett att La Redout har rea och upp till 50 % på utvalda varor. Några lyckliga lirare säger sig ha lyckats komma över ett par Converse för halva priset men jag har inte riktigt förstått hur de lyckats med det? Glad i hågen gick jag in på hemsidan för att beställa två par, alltså ett par vita och ett par mörka, men jag hittar som bäst 20 % rabatt på dessa. Eftersom att jag fortfarande är skeptisk till vad jag egentligen tycker om dem så känns det lite väl saftigt att kasta ut så mycket pengar på två par. Jag kan liksom inte bestämma mig om jag vill ha ljusa eller mörka skor och beställer jag bara ett par (för i stort sett originalpris) så kan det lika gärna vara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0