Fredag med sorg



God morgon!

Äntligen fredag och termometern visar generösa +9 grader, trots att det knappt är sol ute. Sorgedagen till ära ska jag bjuda mina arbetskollegor på en fantastiskt god tryffeltårta från NK. Den tårtan tillsammans med en kopp kaffe är vad man kan kalla en kanonstart på dagen. Sedan blir jag utbjuden på en Indisk restaurang av jobbet. Med andra ord kommer dagen mestadels bestå av att äta, haha ;-).

I kväll blir det även en relativt lugn kväll med mammsen. Vi ska ta en afterwork och sedan gå på en tidig teater tillsammans. Därefter har jag på känn att mysbyxorna, en bra film och lite godis smyger sig fram ;-)

Kommentarer
Postat av: jessi

har jag missat något, varför har du sorgedag idag?



Hur har du fått tag på NK tårta? menar du att receptet är därifrån?



kramisar

2009-04-24 @ 13:21:14
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

Lät som en riktigt mysig dag..

Och tårtan såg inte helt fel ut ;)

2009-04-24 @ 21:14:09
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0