Stressig freeeedag!

Hej och hå!

Det känns som om jag precis stegat in på jobbet med rosiga kinder, John Blund i ögonvrån och med siktet tydligt inställt på kaffemaskinen. Var sjutton har den här dagen egentligen tagit vägen?

Jag som skulle lämna jobbet redan före klockan 15 för att hinna locka håret innan kvällens festligheter. Självklart har jag inte ens stängt ned något av de program vi använder, suck. Nåja, dagens arbete har resulterat i att ett stort projekt snart går att stänga ned. Har suttit och kvalitetssäkrat alla handlingar som berör projektet sedan klockan 10 i morse.. gissa om jag känner mig mör i huvudet! :-)

Nej, nu ska jag sluta tänka jobba och i stället se till att pallra mig härifrån.. i kväll är det klackarna i taket som gäller. Dessutom får jag hjälp av en vän som är frisör att ordna med uppsättning och lockning ♥

Happy fredag! ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förlåt att jag inte svarat, har inte haft humör att titta in här inne.. ;)



Det har varit fukt i huset vi ska flytta in i i badrummen men inte i vårt badrum, men eftersom vi ska renovera det vill de gärna gå in och kolla tätskiktet och därför sponsrar de ;) Mycket bra.



Vad tråkigt att din idé sprack där, men det kommer mer chanser :)



Ja det gäller bara att ta tag i det och kolla runt.. Man ska orka också ;)



Vad ska du göra till helgen? njut av ledigheten.



Nu ska vi planera badrum här och göra budget.



Kraam

2009-04-03 @ 21:38:39
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad kul med fest, roligt att få håret fixat!



Skoj o se foton från ert hem i tidigare inlägg, fint!



Ha det så gott!

2009-04-03 @ 22:15:04
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0