Happy fredag! :-)

God morgon på er! :)

Idag har vädergudarna tack och lov lugnat ner sig så pass mycket att jag hoppas på lite sol under dagen och särskilt i helgen. Då ska jag dra ut alla ekonomiböcker och lapa sol ;-). I kväll blir det klackarna i taket med några tjejer, eller åtminstående en himla trevlig kväll i goda vänners lag. Ska äta middag med en gammal vän och sedan möta upp ytterligare några tjejer för öl på ett lokalt hak som är sådär mysigt småsunkigt. (Ja, ibland känns ett glas rött vin på en finare restaurang väldigt överskattat!).

Nej, nu ska jag hugga in på dagens arbete och se till att få en hel del bortgjort. Jag har massa revideringar som ska göras, två statusrapporter som ska skickas och dessutom en kvalitetssäkring i ett större projekt. Med andra ord kommer dagen att ränta på som bara den ;-).

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja visst är det så, nya träningskläder är den bästa motivationen för att komma igång med träning!

2009-04-17 @ 08:53:17
URL: http://hannal.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa visst är det hemskt? Tack och lov att jag inte behöver sitta på telefon idag utan ska hjälpa andra som sitter på telefon genom att de ringer mig om de behöver hjälp ;)



Jaa det är alltid så, tänk om arbetsdagarna kunde gå lika fort som helgen, då skulle det alltid bli helg snabbt igen! Det kanske är för att jag är så less på jobbet som det känns så, haha.



Jag hade en bra påsk, den var dock ganska hektisk med tanke på lägenheten ;)



Ha en underbar fredag och njut av vackra solen



Kram

2009-04-17 @ 09:08:19
URL: http://mittnyahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0