Hemma hos oss: Klädkammare ♥

Nu ska ni få bli inbjudna på en liten sneakpeak i vår klädkammare. Eftersom vi har en sådan liten hall så vill vi absolut inte ha skor, kläder och annat som man kan irritera sig på vid första anblicken. Vi valde i stället att ta tillvara på vår lilla, lilla klädkammare på knappt 1,5 kvm och satsa på att bygga på höjden och givetvis ta tillvara på förvaringsmöjligheterna. Tyvärr är både jag och Den Blivande skodyrkare, så därför får bara de allra mest säsongsrelaterade skorna pryda skohyllorna. Resten ligger i gott förvar i diverse kartonger i källaren, under sängen, i byråar och så vidare.. haha. Jag tror minsann att vi är slående överens om att vårt nästa boende måste ha generösa ytor ♥











Jag tror att vi har ungefär 10 skohyllor plus en extra två våningsskohylla under jackorna. Där har jag några av mina höga stövlar placerade, men som ni ser är det väldigt knappt med utrymme. ♥



Kommentarer
Postat av: Annelie

Jamen verkligen. Massören han var smart nog att dra medan han hade hedern i behåll!

2009-04-01 @ 23:18:30
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0