Husvisning ♥

Hej allihopa!

Jag har precis hunnit sätta ner baken för att läsa igenom de 26 mail som ploppat in sedan igår. Det är mestadels reklam och annat ointressant som smygit sig in i min mailbox, men vissa mail verkar vara från bekanta som skickat lyckönskningar inför det nya jobbet ♥.

NU ska jag skynda ner på stan med Den Blivande och satsa på att fylla min redan så översvämmade garderob med ännu med vår- och sommarplagg. Vill ha massor av nyheter som piggar upp mig nästa vecka. Nytt jobb och ny garderob, visst klingar det rätt fint? ;-). Mellan kl 13-15 är det husvisning på en helt fantastisk gård med cykelavstånd till centrum. Dock är det ett renoveringsobjekt som kräver sitt. Jag antar att man måste byta rör, isolera, ta upp alla golv och så vidare innan man ens kan börja med det lite lättare så som att lägga golv, tapetsera, montera nytt kök m.m.

Fastän jag får rysningar av blotta tanken på allt jobb kan jag ändå inte låta bli att vilja köpa huset. Läget är superbra, det är lagomt stort, priset lågt och ja.. där skulle jag nog kunna tänka mig att bo de kommande 5 åren. Den Blivande är dock inte lika munter, han har svurit på att aldrig mer renovera i hela sitt liv ;-)

Kommentarer
Postat av: jessi

spännande med hus lite lantligt så där, precis vad vi söker med, dock inget renoveringsobjekt. jo lite men inte för mycket! men det är ju olika vad man vill o har tid med!



lycka till!



2009-04-26 @ 15:18:32
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0