Ljuvliga söndag


Bilder från stugan i somras 
Hej på er!

Promenaden tidigare i morse var precis som jag misstänkte helt underbar. Vi gick en mil och bestämde oss sedan för att fortsätta promenera, så efter tre timmars promenad och solande kom jag hem igen. Är så otroligt glad och överraskad över det fina vädret så jag slet ut sambon med varsin bok och plöjde mig genom 105 sidor i gassande sol. Bättre söndag än denna skulle vara omöjlig att ha :-).

Nu måste jag snart fatta pennan och ta mig an uppgift 2 som ska vara inlämnad i morgon 23:59. Har fortfarande kört fast en aning på min efterkalkyl och det irriterar mig något fruktansvärt!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad härligt med långpromenad och vilka tjusiga bilder! Hur gick det med huset?

2009-04-26 @ 20:16:46
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0