Lycka!



Jippie, jag klarade den andra uppgiften i kursen! Nu återstår bara det stooora arbetet med PM:et och sedan tentan den 6:e juni, sedan är den ena kursen klar :-).

Det är så himla dumt, för jag läser som bekant två kurser (75%) och det visar sig att examinationen är lagt på samma dag och tid. Därmed tvingas jag boka in tid för omtenta på den ena kursen. Med andra ord kommer jag vara tvungen att plugga hela sommaren för ett prov i augusti. Det löns ju liksom inte att plugga nu, göra ett uppehåll över sommaren och sedan tenta i augusti - då har jag ju med största sannorlikhet glömt bort allt!

Well well, kvällen ska avnjutas genom att storhandla på ICA MAXI, ta en promenad i solskenet och sedan slappa framför Grey´s med ett gott glas rött till. I morgon är det endast 75 % arbetsdag och sedan är det långhelg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0