Marley & Me


I kväll planerar jag att hugga in på tvättberget, ta en sväng om med dammsugaren och sedan kladda på lite färg på ljusstakarna som jag köpte tidigare i veckan. Dessutom ska jag vid sidan om detta försöka delegera ut ett antal arbetsuppgifter åt Den Blivande, så att jag sedan, med gott samvete kan dega ner mig i soffan framför bästa Greys med några torra morötter eller kiwisar. Jag fick nämligen en relativt otrevlig start på morgonen när vågen tydligt visade att jag varit aningen för frikostig med det goda.. +5 kilo över min normala idealvikt, suck. Jag behöver bara titta på godsaker och tänka tanken att äta upp det, då har helt plötsligt lagt på mig alla kalorier. Snacka om otacksamt, haha.

Idag har ju förresten den nya nerladdningslagen trätt i kraft vilket innebär att det är bäst att ligga lite lågt ett tag framöver och känna pulsen på omgivningen. Funderar på att bjuda ut min sambo eller en vän på bio för att se Marley & Me. Två av mina favoritskådespelare i en och samma film, dessutom med min favoritras på hundar. Kan det bli mycket bättre!?

Kommentarer
Postat av: Malin

Den där filmen verkar riktigt charmig faktiskt :) Apropå vågen så har jag kastat ut min för längesedan och efter allt mitt godis-chips och pizzaätande så lär det stå +10kg på min sida av vågen. Hehe!

2009-04-01 @ 16:16:58
URL: http://mals.devote.se
Postat av: Therese

okej, häftigt.. fast skulle min mamma gräva fram ett par brillor åt mig så skulle det vara av en ganska stor modell ska jag tro haha..



ja, nu kan det bara bli bättre :)

2009-04-01 @ 19:55:26
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0