Min inspiration till arbetsrummet :-)



Hoppas att ni har en lika solig och skön onsdag som jag har. Dock sitter jag som på nålar eftersom att jag precis fått reda på att det inte är aktuellt med förlängning ytterligare en månad. Dessutom bör jag få besked om en annan tjänst som jag sökt under dagen. Det börjar kännas hemskt att inse att i värsta fall blir jag arbetslös ännu en gång.. suck. Jag hatar verkligen att gå hemma och dra benen efter mig. Men men, blir jag nu utan jobb så får jag försöka vända det hela till någonting positivt. Jag hinner hälsa på släkt, vänner och bekanta.. sedan får det helt enkelt bli skolbänken till hösten. Min dagsform pekar mot att jag satsar på att bli civilekonom eller kanske jurist :-)


Tillbaka till någonting mer positivt: Jag är ungefär halvvägs med att inreda och fixa till i det "nya arbetsrummet". Slänger in ett kollage med bilder på saker jag hämtat idéer och inspiration från. Skrivbord och ryamatta är på plats, liksom ramar och posters med "keep calm and carry on". Den vita tavellisten och hissgardinen hoppas jag att Den Blivande får tummen ur och lyckas borra upp i kväll sedan är det egentligen bara att vänta på att resterna av sakerna som vi beställt ska komma. Jag har bland annat beställt en fantastisk vacker spegel som kommer göra ge det där lilla extra till rummet :-)


Kommentarer
Postat av: jessi

Det kommer bli så fint arbetsrum hos er! Jag hoppas o tror att du kommer ha mkt användning av det i ditt nya jobb som du hittar eller när du pluggar utbildning! Du är ung o har framtiden för dig!



jag mår lite bättre i nacken,har dock bloggförbud från soffan, måste alltid sitta bra vid köket så ej nacken tar skada...



kramar

2009-04-15 @ 17:22:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Det kommer bli så fint arbetsrum hos er! Jag hoppas o tror att du kommer ha mkt användning av det i ditt nya jobb som du hittar eller när du pluggar utbildning! Du är ung o har framtiden för dig!



jag mår lite bättre i nacken,har dock bloggförbud från soffan, måste alltid sitta bra vid köket så ej nacken tar skada...



kramar

2009-04-15 @ 17:22:37
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0