Murphys lag?

Alltså.. jag är inte överdrivet vidskeplig eller så, men någon måste ha lagt en förbannelse över mig för jag har alltid så himla otur!

I morse traskade jag iväg till jobbet, glad i hågen och givetvis ramlar jag på den tillsynes enda isfläcken som fanns. Förutom det förnedrande fallet i sig är det såklart en stooor vattenpöl som jag faller rakt ner i och mina beiga chinos förvandlas i stället till vad som kan liknas som militärfärgade byxor med ljusare färger. Eller så skulle man kunna tro att jag kissat på mig, sittandes.

Kall, frusen och öm tar jag mig in till jobbet och märker efter en halvtimme att jag mår mer och mer illa. Precis när jag satt mig i fikarummet vänder sig magen och jag får springa till toaletten och kräkas. Dessutom har min arbetsdator laggat ihop totalt så den senaste timmen har jag brottats med att försöka skriva ut ett komplett dokument.. suck.

Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken oturs morgon, hoppas turen vänder snart för dig! Det ser ut som att du har haft en härlig påsk, fina foton!!!



Kramar

2009-04-14 @ 13:40:08
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

kräks du fortfarande..?

2009-04-14 @ 21:56:37
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: ~~M A R I E~~

Svar: Ja, gott var det! :)

Men vilken dag du haft! Inte alls roligt när allt bara går fel, hoppas kvällen blev bättre! :)

2009-04-14 @ 22:54:17
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0