Njuta kvällen ♥



Har legat i horisonellt läge, nerbäddad i soffan och njutit av Greys med lite vindruvor och en kopp thé till. Enligt mitt tycke är Greys och Desperate de bästa serierna, förtuom min nya favorit Hitta Hem (som jag för övrigt gråter floder till). Inser precis att det är valborg och att vi faktiskt inte har någonting att göra. Även fastän vi inte är ute och svänger våra lurviga särskilt ofta brukar vi alltid få massa erbjudanden och jag ska inte sticka under stolen med att det känns trist att inte ha något alternativ. Nu om någongång känner jag mig sugen på att gå ut och slå klackarna i taket.. suck. Att det alltid ska misstajma!

Nåja, det kommer fler tillfällen. Nu ska jag återgå till horisonellt läge i den stora, mjuka sängen med en bra bok från en av mina favoritförfattare - Bret Easton Ellis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0