Pluggkväll i sovrummet ♥

Första dagen på den nya arbetsveckan är redan avklarad och herregud vad tiden bara springer iväg! Jag kom från jobbet först strax efter sex eftersom jag fortfarande var upp över öronen med arbete. Egentligen är det dumt att jag jobbar över och sliter häcken av mig, för trots allt biter jag ju bara mig själv i svansen. Ju förr jag blir klar, desto snarare blir jag också uppsagd. Såvida det nu inte inträffar något mirakel och kommer in ett nytt, stort projekt dvs :-)

Har i alla fall nyss kommit hem och hunnit kasta i mig middag. Nu ligger mina ekonomiböcker likt en stort, skrämmande bokberg på köksbordet och bara väntar på mig.. men det är väl lika bra att sätta igång med det direkt. Ska försöka beta av den andra uppgiften i "personal & ekonomi" så att jag kan fokusera på "affärsredovisning" hela nästa vecka. Ser verkligen fram emot att få lära mig bokföring, bokslut och så vidare.

Nej, nu ska jag bädda ner mig bland kuddar och filtar på sängen och köra stenhårt resten av kvällen. Dock är det inte så lätt att plugga när man har en myssugen liten vovve bredvid sig som bara vill kramas. Måndagskvällen till ära bjuder jag förresten på några bilder från vårt sovrum ♥












Kommentarer
Postat av: jessi

så fina detaljbilder du har tagit! Lycka till med pluggandet. Vovven är ju såå söt!



kramar

2009-04-06 @ 19:53:27
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja men precis, det är så vi känner :)



Gud så skönt att du känner så, vill också ha den känslan på jobbet ;)



Jag kommer vara ledig torsdag-söndag. Så underbart! :)



Kraam

2009-04-06 @ 20:05:10
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Therese

tråkigt med din uppsägning, har du några fler jobb på g?

2009-04-06 @ 21:36:04
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0