Snart redo för den nya veckan



Åh, solen tog på bra mycket tidigare idag. Jag har fått lite färg på näsan, kinderna och bröstet. Typiskt att det inte är långhelg så att man kan sitta ute ytterligare en dag i solskenet och njuta av ledigheten tillsammans med musik, lite gott fika och en bra bok :-(.

Jag har i alla fall duschat, noppat och färgat ögonbrynen och så klart rakat bort min regnskog till utväxt på benen. Har också peelat och lagt en lugnande ansiktsmask som doftar persika. Efter en halvtimmes tandblekning är jag snart redo för att möta morgondagen. Klockan 07.21 går bussen ut mot mitt nya arbete och jag planerar att bunka upp med kaffe latté och boken som aldrig blir färdigläst - personalekonomi idag. Är övertygad om att det kommer säga swooosch och sedan är det torsdag och valborg, suck. Den här veckan är späckad av måsten och roliga saker så som att träffa gamla bekanta, träna med nya jobbarkompisar, lämna in uppgifter och ja.. massa annat. Bara det finns tid ska jag också unna mig att fixa naglarna och håret innan helgen :-)

Har ni några tips när det gäller att ladda inför en ny arbets/skolvecka?


Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Låter som du haft en härlig söndag! Är det första dagen på jobbet imorgon? Lycka till i så fall!



Jeansjackan är från Gina Tricot.



Hoppas du får en bra start på veckan imorgon!

2009-04-26 @ 22:19:42
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: jessi

Lycka till med nya jobbet, du får skriva sen hur det gick!



kramar

2009-04-27 @ 11:19:30
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Annelie

Åh vad använder du för tandblekning?

2009-04-27 @ 21:02:32
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0