Sneakpeak i vårt nya arbetsrum ♥



Vi la ut våra befintliga möbler i arbetsrummet på Blocket och en dryg timme senare ringde första intressanten som bestämde sig för att köpa rubbet, med 10 % rabatt på vårt pris. En mycket lyckad och smidig affär för båda parter, enligt mig :-).

Så nu är det "ut med det gamla och in med det nya" som gäller. Jag har tagit den uppgiften på största allvar och konkat hem sakerna ovan, samt beställt en helt sagolik spegel som jag hoppas kommer redan nästa vecka.  Än så länge (till dess att rummet är helt klart ) kommer ni bara att få se små glimtar av allt, men sedan när allt är klart får ni givetvis en tydlig före- och efterbild :-)

Nu ska jag mysa ner i soffan en stund och njuta av påskhelgen.. jag som hade tänkt flexa redan klockan 11 kom inte från jobbet förrän strax innan kl 15, men så kan det gå om man har många och brådskande saker.

Njut kvällen! ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

En matta o ett byråhandtag kanske??

2009-04-09 @ 19:35:44
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Therese

men tokmaja, varför skulle det inte passa dig? :)

testa i 3mån, då får du ju se om du passar för det eller ej.



njae, inte direkt.. hoppas på att få säga upp mig snart.. så himla jobbigt psykiskt att vara där

2009-04-09 @ 19:50:12
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: jessi

Kul o fixa lite nytt, lycka till med det!

2009-04-10 @ 08:13:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0