Torsdag


Hej på er!

Bloggen är väldigt tyst för tillfället, men det beror som sagt på att jag har lite väl många bollar i luften den här veckan. Just består mitt liv bara av att äta, sova, jobba och plugga 24 timmar om dygnet. Igår när jag kom innanför dörren 17:30 var jag så hiskeligt trött att jag la mig i sängen för att ta en kort powernap, men det slutade med att Den Blivande ruskade liv i mig först klockan 20:30. Var så himla trött att jag sminkade av mig och somnade om igen. Utan varesig middag eller det obligatoriska avsnittet av Greys.

Nu är det i alla fall en ny dag med nya tag som gäller. Jag har redan varit supereffektiv och förberett mig väl inför eftermiddagens möte med avstämning och överlämning på mitt arbete. Sedan har jag också hunnit med att luncha med fyra av mina tidigare kollegor och det alltid så himla kul. Synd bara att det nästan aldrig blir av. Åt en supergod pasta Carbonara med ännu godare hälsobröd, mums! ;-)

Kommentarer
Postat av: jessi

carbonara som är så gott!



jag önskar dig lycka till med tentan!



kramar

2009-04-24 @ 07:14:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0