Torsdag


Chili Cheeze, mums!

Hej hopp (gummisnopp)!

Tänk att det redan är torsdag och knappt känns det som om den nya veckan ens har börjat. Jag börjar verkligen få kalla fötter eftersom jag bara har anställning i drygt en vecka till. Det är nog dags att gnugga geniknölarna och komma fram till en lösning - pronto.

Jag har träffat ett bemanningsföretag tidigare idag och förhoppningsvis gick intervjun utmärkt. Det känns som så i alla fall för konsulten som jag pratade med var himla nöjd och positiv :-). Dessutom kunde jag inte hålla mig från att svänga förbi McDonald´s drive in. Dåligt, dåligt men jag är en sådan sucker när det kommer till godis och skräpmat. Egentligen borde jag ha tänkt på sommaren 2009 när jag beställde två cheese och ett paket chili cheeze, men hur sugen är man egentligen på några bönor och lite salladsblad till lunch?

För övrigt har vi umebor drabbats av ytterligare ett snöfall som pågått sedan i förmiddags. Jag är nog en rutinerad norrlänning som tänker till en gång extra på morgonen innan jag traskar iväg i öppna pumps ;-)

Kommentarer
Postat av: jessi

Det känns så overkligt att ni har snö fortfarande! Tänk vilket avlångt land i bor i att det är så olika klimat i norr och söder!



hoppas intervjun gick bra o ger resultat!



kramar

2009-04-16 @ 15:14:19
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

mums med skräpmat och godis ;)



jadu, jobb på online finns det ju alltid ifall allt annat skiter sig :p

2009-04-16 @ 18:40:26
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0