Ut med det gamla - in med det nya ❤



Min fina vårbukett med videung och rönnbärskvistar blommade ut fortare än fortast och eftersom att vi inte vill odla en buske på byrån är det bara att kasta ut det och ställa dit någonting nytt :-). Det är mycket pyssel med lägenheten och inredning just nu, men hittills är jag supernöjd med resultatet. Trots att Den Blivande var skeptisk mot att byta ut inredningen i "hans arbetsrum" höll han med om att det blev bättre. Även fast färgerna byttes från svart/lila till vitt/rosa.

Nej, nu ska jag djupdyka ner i sängen så att jag istället kan ta mig upp i morgon bitti och få njuta av en långpromenix i vårsolen ❤

Kommentarer
Postat av: Marina [ Vill du bli veckans blogg? ]

Svar: Kul att du vill vara med och kul att du gillar idén! :D Lycka till! =)



Tack, det var snällt sagt! :D



Hoppas att du får ha en bra söndag! :)

2009-04-19 @ 10:31:18
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0