God morgon!

God morgon kära bloggvänner!

Jag hoppas att vårsolen lyser på er och att det blir en riktig lyckodag. Jag känner mig oerhört upprymd, glad och positiv även fast det är sista veckan på jobbet. Igår började vi nämligen diskutera möjligheten att jag fortfarande får jobba kvar som timanställd konsult på ett annat företag och sedan bli inhyrd hit när det är hög arbetsbelastning. Således tjänar alla på det. Jag får fortsätta jobba med det jag tycker om och min nuvarande arbetsgivare behöver bara ringa in mig när det behövs ett extra ryck på kvällar och/eller helger.

Det är märkligt hur snabbt saker och ting kan förändras. För en vecka sedan såg ingenting särskilt ljust ut och nu är situationen plötsligt helt annorlunda. Det påminner mig om att aldrig ge upp, saker och ting förändras så länge man förblir glad och positiv ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej det är tyvärr inte en sådan med förvaring ;) Tror jag iallafall, det var inget vi beställde.



Jaa jag har ju arbetat som frisör så jag hade egen stol och därav eget företag. Varför jag slutade med det var pga att jag trivs på kontor ;)



Kraam

2009-04-22 @ 11:21:55
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: jessi

hihiii jag har alltid lyckodagar, är ju lyckoljus tjejen! (fast ibland är de mindre lyckliga men dock alltid lite lyckliga!)



Hur blir det med ditt nya jobb, tar du hellre det här erbjudandet? Nyfiken? Jag är glad att det ordnar sig för dig men det brukar det göra för glada o ambitiösa tjejer som du o jag!



kram

2009-04-22 @ 13:27:33
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det är så sant så sant :)

Är man bara positiv så löser sej det mesta :)

2009-04-22 @ 18:38:19
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0