Klackarna i taket



Här sitter jag och min trogna följeslagare och pluggar kvällen till ära. Den andra uppgiften i kursen "Personalekonomi" ska vara inne den 27:e så med andra ord är det bara att börja knappa på tangenterna till dess att de glöder. Jag ligger redan två veckor efter i den senaste kursen "Affärsredovisning" och att skylla på omotivation, trötthet och tidsbrist lär inte resultera i ett bra betyg.

Den Blivande
och hans mycket glada muskelbyggarkompis pratar muskler och planerar att ägna de kommande fem timmarna åt att döda zombies på projektorn. Då känns det extra pissigt att jag sitter med näsan nere i böckerna. Men vem vet, rätt som det är kommer jag på någonting revolutionerande som är så pass bra att jag vinner personalekonomins nobellpris och förutom hela världens respekt, även en rekordstor summa pengar. Mest troligt inte, men vem vill tänka rationellt i ett sådant här sammanhang? ;-)

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va härligt :) Men man får vara försiktig så man inte gårpå den sedvanliga vårförkylningen ;) så vänta lite med vinterjackorna, jag skickar upp lite av våran värme här. Var bor ni?

2009-04-18 @ 19:30:41
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hehe jo jag tror jag tar dem. de kan användas både för att vara fin och till vardags också så de blir nog använda mer.. :P

2009-04-18 @ 22:11:12
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: J o Kotten

Hallå, vilken otroligt gullig kommentar! :) Tack tack!

Vad kul att du hittade in hos oss!



Nu ska jag kolla runt lite hos dig, så jag ser vad du är för filur! :)



Mysig kväll önskar jag dig,

KRAM / J o Kotten

2009-04-18 @ 22:36:27
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: J o Kotten

Hihi, först såg jag inte om det var en hund eller en människa. :D Det skulle kunna vara en blond tjej som hukar sig under bordet, men det är kanske inte så troligt. :D

Sen såg jag vovven på bilden i sängen, och då gick det upp ett ljus. ;)

2009-04-18 @ 22:42:54
URL: http://mypregnancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0