Yeeeey!

Intervjun gick strålande och jobbet verkar oerhört bra. Nästan för bra för att vara sant faktiskt. Hela intervjuprocessen tog två och en halv timme (!) och jag gjorde mitt yttersta för att sälja in mig själv, på ett diskret men ack så övertygande sätt såklart ;-). Än så länge ska jag hålla er på halster genom att inte berätta mer än att det handlar om rekrytering, ekonomi samt administration. Jag HOPPAS faktiskt verkligen att jag får tjänsten, även om jobbet säkerligen aldrig kan mäta sig mot mitt nuvarande jobb. Dock är den här tjänsten 1000 gånger mer avancerad och jag saknar egentligen kompetens inom flera områden, men jag har skinn på näsan, jag är smart och jag är driven så lite konkurrens borde jag i alla fall ge ;-)

Nu ska jag kasta mig i säng för att möta John Blund, sedan är det full rulle i morgon bitti. Fast jag har valt att smygstarta påskhelgen genom att lämna kontoret redan klockan 11 :-)

Kommentarer
Postat av: jessi

Jag håller tummarna för dig!!!!

2009-04-10 @ 08:12:33
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0