Pizzakväll




Vi bröt mot min strikta diet och beställde hem pizza för att avrunda helgen på bästa sätt. Som vanligt beställde vi från Umeå:s absolut bästa pizzabagare - Robertos. Jag tog en pizza med ädelost, soltorkade tomater, ruccola och parmaskinka. Precis som det låter var den pizzan SÅ mycket godare än de vanliga lite mer sunkiga pizzor som man kan beställa från världens alla hörn och kanter.

I morgon början veckan om och såklart startar jag måndagen genom att gå ut och morgonpromenera en timme. Resten av dagen kommer att fortlöpa i ett rasande tempo med måsten som bara avlöser varandra. Först måste jag förbi och handla lite kaffe innan jobbet, annars avlider jag mest troligt av trötthet på min blåa kontorsstol. Sedan kommer elektrikern vid lunch, spisköparen vid fem och IKEA-köket ett tag senare. Well, nu är vi åtminstånde på god väg att ha en totalrenoverad lägenhet. Om en vecka kanske den till och med är helt klar ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0