Renoveringsstatus dag 3

Pust, vi är nu inne i dag 3 av köksrenoveringen och just nu rådet det totalt kaos i lägenheten. Jag fruktar en aning inför mogondagen då det är dags att slipa första omgången av allt spackel. Nåja, jag ska inte klaga. Vi är snart i mål och det är såklart det som är huvudsaken.

Nu ska jag lägga mig och plugga lite personalekonomi innan jag faktiskt släcker läslampan för i kväll. Efter nattens missär då Traskorven väckte mig klockan fyra av att hon hade ont i magen och var allmänt orolig så kunde jag inte somna om. Att jobba hela dagar och sedan renovera hela kvällar tar verkligen på krafterna och då behövs åtminstånde rmer än 4 timmars skönhetssömn.


Först avlägsnades vi alla bänkskåp


Demonteringen innebar en hel del pysselarbete..


Sedan hade vi äntligen fått fram en naken vägg som snabbt spacklades


Vi hann även med att ta bort de gamla kakelplattorna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0