Till lilla farmor..



Jag fick nyligen reda på att min lilla farmor åkt in till akuten med ambulans. Det är fjärde eller femte gången som hon drabbas av hjärtinfarkt. Jag vill inte annat än kasta mig in i bilen, köra de 15 milen och sedan krama om henne och ömsint förklara att allt kommer lösa sig. Jag vill inte heller behöva ångra mig i efterhand för att jag inte hann förklara hur mycket hon betydde för mig och att jag verkligen älskade henne.

Jag vet inte var jag vill komma med att varsko er om de tråkiga nyheterna. Kanske vill jag bara påminna om att man verkligen ska ta tillvara på stunden och leva i nuet. Det är så mycket lättare att få saker gjort annat än att man ska gå runt och ångra det man aldrig gjorde..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hoppas verkligen det går bra för henne.

2009-08-07 @ 18:55:29
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0