Vad hände?



Jag har precis varit duktig nog att betala bort alla räkningar. På så sätt känns det alltid så mycket roligare när lönen rullar in den 27:e och jag vet att den i praktiken inte behöver användas till någonting som heter utgift ;-).

Dessutom sitter jag och kollar igenom sommarens alla bilder och fastän jag välkomnar hösten med öppna armar så undrar jag fortfarande vad som hände med sommaren 2009? Bilden ovan är tagen i juni och det var årets första och sista kväll som spenderades med en god middag och dryck vid kajen. På något sätt måste sommaren ha smygit sig obemärkt förbi mig, för rent tidsmässigt har den uppenbarligen ägt rum. Åtminstånde om man har i åtanke att jag hunnit gå från blonda lockar till brunt hårsvall:-). Nåväl, snart är det ett nytt år och ganska kort därpå en ny chans av att kunna njuta av nästkommande sommar. Någonting som dock ligger lite närmare i tiden är i alla fall sängen. Jag måste stänga mina två blå så att jag orkar upp för morgondagens prommis vid 05:15.. urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0