Alla ♥ dag

Man blir verkligen utmattad av alla hjärtans dag ♥. Vi ställde klockan tidigt i morse och låg kvar för att mysa en stund innan det var dags att bege sig ut i kylan för att träna. Sedan bjöd jag Den Blivande på världens godaste brunch på Rex. De har den bästa maten i Umeå om man vill kunna äta och fika gott. Dessutom är det en mysig atmosfär. Vi satt säkert och tryckte i oss onyttigheter i tre timmar. Jag åt allt från lax, pestosallad med päron och valnötter till knaperstekt bacon och amerikanska pannkakor med sirap. Självklart avslutades hela matfesten med äppelpaj, bananmilkshake och kaffe.

Hrm, nämnde jag att jag inte kommer behöva eller ens borde äta på en vecka? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0