Kan tekniksabotör bli en titiel?

Alltså, hur kan det komma sig att jag alltid blir en erkänd och aktiv tekniksabodör?

I min takt borde det nästan vara någonting jag skulle kunna titulera mig med, för så pass mycket teknikprylar jag förstört skulle det nästan kunna anses vara bedrift. Med tanke på att det var och alltid är helt omedvetet.

Tur att det kommer en it/teknik-kille i morgon. Min lista över vad som behöver ses över och åtgärdas börjar bli skrämmande lång..

Tillägg på listan (endast från dagens händelser och orsakat av mig):
- Mystiskt fel på kopiatorn
- Mystiskt fel på datorskärmen
- Mystiskt fel på telefonen

Kommentarer
Postat av: jessi

mystiskt mystiskt... du o it kanske inte riktigt än är kompisar...



hoppas allt funkar efter imorgon då!



kramar

2009-02-25 @ 19:24:51
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0