Är tillräckligt trött för att falla av kontorsstolen..

Herregud, jag känner mig helt tömd på energi. Det känns som om min kropp och mitt sinne åldrats till sen pensionsålder. Det är knappt att fötterna bär mig, ögonen vara öppna och hjärnan användas till mer än att reglera syreintag.

Typiskt att jag skulle vara så här trött just idag, har jag ju bestämt att jag skulle ha träning med personlig tränare och sedan gå en långpromenad med en föredetta arbetskompis. Någon som har ett bra tips på hur man kan få snabb energi? Kaffe, socker och en promenad i solskenet har redan beprövats i rejäl dos men utan vidare framgång..

Kommentarer
Postat av: jessi

om du har möjlighet så testa att ta en powernap, alltså lägg dig o vila/sov 15min. Kanske funkar, vilket fall som helst hoppas du piggnar till!



kram

2009-02-25 @ 15:49:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

om du har möjlighet så testa att ta en powernap, alltså lägg dig o vila/sov 15min. Kanske funkar, vilket fall som helst hoppas du piggnar till!



kram

2009-02-25 @ 15:49:54
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0