Blomsterbud på nya arbetsplatsen

Nu är det dags att återigen stänga mina två blå. Ska dock gå förbi och sniffa på buketten med blommor en sista gång och passa på att njuta av doften innan de hunnit vissna. Tänk om man alltid kunde ha en färsk blombukett med rosor eller tulpaner hemma, vilket lyx det skulle vara!

När jag precis börjat på mitt förra arbete fick jag ett blomsterbud levererat till mitt kontor från Den Blivande och det var verkligen så roligt att butiken han beställde de från faktiskt körde ut buketten med ett personligt överlämnande. Gissa om mina arbetskamrater tyckte att det var spännande när deras nya kollega får ett blomsterbud mitt i veckan. Det spekulerades hejvilt om eventuella hemliga beundrare tills jag berättade vem det var från. Då släppte spänningen och övergick i avundsjuka, för det var minsann ingen annan som fått blomsterbud från sin respektive ;).

Det finns nog ingenting så lättsamt som att ge en liten bukett blommor och samtidigt skänka så mycket glädje
..






Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken underbar blogg du har, fina bilder och bra inlägg! Såå mysigt att få blombukett till jobbet... vilken härlig idé!



kram

2009-02-07 @ 08:08:11
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åh, jag blir lite avundsjuk på de fina blommorna! : )

2009-02-07 @ 12:07:48
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0