Changeling


Changeling

Vi har precis sett filmen "Changeling" med bland annat Angelina Jolie i huvudrollen. Jag måste verkligen rekommendera filmen, då den till och med berörde mig till tårar och gåshud. Dock var den snäppet för lång för min smak och tyvärr falnade intresset i början av filmen, men i mitten och slutfasen gick det inte att vara oberörd..

Nu är jag så trött att ögonen går i kors och texten är alldeles suddig. Antingen har jag fått akut synfel (hoppas då att jag måste skaffa glasögon) eller så är jag i akut behov av lite sömn. Jag gissar på det sistnämnda :).


Kommentarer
Postat av: jessi

bra med filmtipset, har funderat på om jag ska se den men nu vet jag att jag ska!



kul att det ordna sig med vovven på jobbet!



kram

2009-02-21 @ 09:26:02
URL: http://) www.lyckoljus.blogg
Postat av: Anonym

Antar att du laddar ner filmer? Går det att ladda ner med text? man vill ju helst förstå varenda ord ;)

2009-02-24 @ 22:58:46
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0