Dagens to-do


Denna måste kortas av illa kvickt!


Nu har jag precis sköljt ner dagens lunch (2,5 dl proteinpulver & 3 dl minimjölk + 2 dl hallon). Nu ska jag skynda mig ner till stan för att skriva på kontrakt och förhoppningsvis diskutera lönen. Det föreligger dock en stor risk att jag inte alls får göra löneanspråk, men man kan ju alltid testa. Det skadar ju ingen.

Dagens mission är i alla fall att hitta någon stål/metallsåg så att jag äntligen kan såga av orkidéstången och korta ner den en hel del. Har försökt klippa, nypa, bända och fila av den men det är totalt omöjligt. Och ja, även denna är av plast men ni förstår inte hur värdelöst dålig jag är på att behålla mina växter levande.

Om någon är intresserad är detta dagens to-do:
- Simma 45 minuter
- Bleka tänderna
- Återlämna böcker
- Byta kläderna från H&M till en mindre stl
- Köpa & sy upp gardiner
- Fixa orkidén
- Klippa klor, duscha & ta en långpromenad med Trasan
- Noppa & färga ögonbryn
- Slinga håret & klippa luggen
- Måla naglarna i fransk manikyr
- Laga ett nytt recept till middag & bjuda Den Blivande på ett glas vitt
- Organisera upp bland alla papper som för tillfället byggt ett berg på arbetsbordet
- Lägga ansiktsmask & grundligt peela ansiktet

Nu måste jag skynda vidare, kram!


Kommentarer
Postat av: Stina

Det var en hel del du ska hinna med idag. Hoppas du får gjort det mesta :)

2009-02-04 @ 13:27:57
URL: http://byztina.blogg.se/
Postat av: anna

Vill du bli veckans blogg eller kanske nominera någon blogg du gillar ?

Postat av: Hemma hos Katta

Är också värdelös på att sköta om våra blommor =)



Kul med ny lägenhet OCH nytt jobb! Hoppas du kan få till en bra lön nu bara...



Ha en mysig onsdag! En hel del på din lista =) Kraam /Katta

2009-02-04 @ 14:14:20
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Tuva

sv, ja på en gång. jag står inte ut en dag till i detta kalla klimat! :S Men du, hinner du allt de där? jag får stressmage bara av att kolla på det!! KRAM

2009-02-04 @ 15:54:57
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0