En alldeles vanlig måndag..

Hej hej!

Jag är så overkligt trött idag efter en heldag av inlärning och utförande på jobbet. Jag trivs hittills superbra och som det känns just nu skulle jag kunna arbeta gratis där, bara för att det är så himla roligt! Har också börjat göra i ordning mitt kontor så gott det går eftersom att jag delar med en kollega just nu. Iag har jag även sett till att vi fått in en radio och det gör att dagen går så mycket snabbare. Nästan lite för snabbt. Idag har allt gått så fort att det känns som om jag endast gått in på jobbet och sedan gått ut igen. Det måste ju vara ett bra betyg och verkligen innebära att man trivs!

Efter jobbet blev det ett besök på gymmet med 45 minuter spinning och 30 minuter styrka, puuh. Måste boka in träningshjälp snarast möjligt så att jag får hjälp att lägga upp ett eget träningsschema. Egentligen skulle jag ju ha min vilodag i morgon och endast promenera till och från arbetet, men jag tror att jag ska lägga in 60 minuters simning också. Det är nog bäst att lägga på ett kol eftersom att det snart är maj vilket innebär en vecka i Antibe ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0