Ett oglamoröst söndagsmåste


Ett mindre glamoröst måste!

Har precis gjort en inventering i min vår- och sommargarderob. Det blev en hel del som ska sparas och därmed givetvis tvättas innan det får hängas upp i garderoben. Jag är inte en sådan person som skänker överflödet till Myrorna, utan då kastar jag hellre bort det eller ger det till någon bekant. På bilden ovan ser ni ett mindre glamoröst måste men jag längtar faktiskt efter att beta av tvättberget och få in lite mer ljusa och färgglada kläder i garderoben.

Är inte storstädning, garderobsrensning, en promenad i solen och ett par tulpaner på köksbordet vad som verkligen kännetecknar att våren är på ingående? Det är det i alla fall för mig och tack vare detta går dagens måsten som en dans på rosor. Jag inbillar mig att ju förr det är klart desto snabbare kommer våren :).

Kommentarer
Postat av: jessi

Nu finns det foton på vårt kök!



Vad skönt att få fixat med lite hushållsarbeten. Jag borde gjort sådant idag men målar, bloggar, fotar istället....



kram

2009-02-15 @ 14:09:10
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna

Har också börjat förbereda för att att vår o sommarkläder ska få plats :-)

Kramis

2009-02-15 @ 15:01:08
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0