Fettisdagen!

Nu naklas det hemgång och jag har sprudlande energi som säkerligen skulle kunna räcka i ytterligare 8 timmar. Den här dagen har liksom de flesta andra dagar bara svischat förbi i rekordfart men jag har varit vansinnigt effektiv och arbetat bort massor nu på eftermiddagen. I helgen lutar det dock åt 8 timmars övertid, men det kan nog bli ganska trevligt att slinka in på jobbet med vovven, lite mysigt helgfika och några nya låtar i mobilen.

Förresten är jag ruskigt överraskad att jag inte har mer träningsvärk idag. Jag fick nämligen ett vansinnesryck igår och tränade stenhårt 30 minuter på steppen, 55 minuter aerobics och 30 minuter core, inte så illa pinkat va? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0