Fredagskänsla!

Resan till och från Luleå gick bra, trots att det stundvis var väldigt dåligt underlag och kolsvart i stort sett hela körsträckan. Det är inte alltför roligt att resa 60 mil på egen hand utan resgodis eller ljudbok, men Mix Megapol fick underhålla mig där det inte var radioskugga. På vägen ner möttes jag av ett band av renar, ungefär 20-30 stycken som gick i ett llångt ed! Trots att jag är norrlänning är det inte alltför ofta jag sett en ren, så jag fick en stark lust att slita fram kameran för att föreviga denna fantastiska upplevelse, haha.

Nej, nu ska jag hugga in i arbetet och få bort det mesta innan hemgång. Vill inte behöva tillbringa helgdagar eller eftermiddagar av övertid. Förresten gick ekonomiutbildningen superbra så nu längtar jag efter att få börja jobba mer med det :).

Kommentarer
Postat av: jessi

Roligt att utbildningen gick bra! Det måste varit en mäktig syn med alla renarna... lite läskigt o häftigt!



Ha en skön fredag!



kram



jessi

2009-02-20 @ 14:09:43
URL: http://) www.lyckoljus.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0