Happy Birthday



Nu har jag precis avnjutit en god frukost och ska sätta söndagen i rullning. Den Blivande fyller år idag så jag måste snabbt baka en tårta innan han kommer hem från träningen. Av någon konstig anledning är jag mest nervös över hans födelsedagar. Han är väldigt kräsen och noga med hur, vad och när han får presenter. Jag brukar drömma mardrömmar om att jag glömt bort hans födelsedag eller att presenterna försvunnit några veckor innan han fyller år. Och nu är den här, Dagen D.

Jag har köpt ett presentkort a´1000 kronor på intersport, en soldusch - bästa effekten, samt tandblekning. Jag hoppas att han verkligen blir nöjd över presenterna.. annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Nej, här kan jag inte sitta och svamla.

Happy söndag!


Kommentarer
Postat av: jessi

Det var ju jättefina o generösa presenter. han måste ju bli glad! sen är det ju tanken som räknas, även om du inte skulle göra rätt så spelar det ingen roll för du har gjort ditt bästa!



kram

2009-02-22 @ 08:57:54
URL: http://) www.lyckoljus.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0