Har du en sur dag på jobbet?

- "Har du en sur dag på jobbet? Na na na na.. Jobmeal".  Deras förbaskade reklamjingel har spelats om och om i mitt huvud ända sedan i morse när jag för kung och fosterland, trampade på med trötta steg för att inte komma försent till jobbet. När jag gick ut genom ytterdörren tidigt i morse stod termometern på -19 och när jag väl lyckats cykla till jobbet var mitt hår helt stelt av frost, brr!

Jag måste faktiskt få beklaga mig och säga att jag har haft en riktigt sur dag på jobbet. I morse strulade uppkopplingen, sedan strulade min dator, därefter strulade ett avtal och när jag väl korrigerat det upptäckte jag att ritningarna misstämde, vilket tack och lov inte var mitt fel. Med andra ord var det bara att göra om och göra rätt mitt arbete.  Nu ska jag bara avsluta det sista här på jobbet och sedan ska jag iväg för att träna och lägga måndagen bakom mig. För övrigt har jag fått godkänt att flytta in i ett eget kontor. Förhoppningsvis kan jag beträda det redan under veckan :).

Happy måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0