Hemma hos oss en lördagkväll

Gosh vad jag har kämpat på med att slipa och måla dörrlister idag! Mitt i mitt arbete tog jag en paus med dörrarna och fick istället för mig att vi skulle sätta upp golvlister i köket och dra en antennkabel rakt genom två rum för att kunna koppla ihop den med tv:n. Sagt och gjort, såhär sex timmar senare kan jag luta mig tillbaka och med glädje se resultatet av dagens hårda arbete. Nu ska vi precis hugga in på en väldigt sen, men ack så god lördagsmiddag med pasta, bacon, bladspenat, cashewnötter och massa annat. Så här ser resten av vår kväll ut..











Kommentarer
Postat av: jessi

Fina bilder, du kan verkligen fånga en stämningsfull känsla!



ha en mysig söndag!



kram

2009-02-08 @ 09:48:02
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Gomorron!

Sliten efter att slit igår?

Härligt att avsluta en jobbig dag med god middag och godis!

Fortsätter du slita idag?



KRAM

2009-02-08 @ 10:22:30
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0