Hemma hos oss: Vardagsrum



Så här ser en del av vårt vardagsrum ut. Vår soffa är tillräckligt stor för att kunna benämnas som gigantisk, men trots dess storlek älskar jag den och skulle inte vilja byta bort den för någoting annat. När vi slappar framför tv:n kan vi ligga raklånga åt varsitt håll utan att benen faller över kanten. Då min sambo är 190 cm kan ni nog tänka er vilken landningsbana den är, ha ha. Som ni ser sitter det en projektor ovanför soffan och på den motsatta väggen hänger en stor duk (ca 400 x 170 cm).  Där kan jag lova att det kommer visas mängder av nya och bra filmer!

Nej, nu ska jag ta min älskade Trasselsudd till vovve och lägga mig tidigt, för en gång skull. Sedan den sena filmen igår är jag inte riktigt mitt allra kvickaste och mest klartänkta jag. I morgon trotsar jag vädergudarna och kylan (-15 grader) genom att ta på mig svarta pumps, jeans och t-shirt med ett smalt bälte och massa smycken till. Det är ju faktiskt fredag!



Kommentarer
Postat av: jessi

Vad skönt att få plats med en stor soffa! Snygga vita glansiga kuddar har ni med.



Vi får inte riktigt det men vi ska dock köpa en ny soffa´, ska bara bestämma oss för vilken färg. blir nog en ljus grå soffa från Mio.



ha en bra fredag!



Kramar

2009-02-13 @ 12:31:36
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0