Hur var det nu med karma..

Blogg.se krånglar och det verkar inte gå att posta foton, hrm. I alla fall har jag haft en superduperdag på jobbet och gjorde ett mycket värdigt försök till att få ett eget kontor, och vet ni vad? Det verkar ha lyckats! Min chef ska kolla upp vad det kostar att hyra ytterligare ett kontor och i sådana fall får jag förhoppningsvis flytta in där under nästa vecka. Då kan jag ombona och inreda det hur jag vill, men givetvis med en mycket proffessionell och arbetsinriktad linje.

Förutom den (förhoppningsvis) glada kontorsnyheten bestämdes det att vi ska hyra in ytterligare en konsult och jag rekommenderade en nära vän. Att jobba med en kompis kan ha både för- och nackdelar, särskilt om man konkurrerar om en fast tjänst, vissa arbetsuppgifter eller ett mer avancerat projekt. Hon ska komma på intervju i morgon och om de tycker om henne får hon börja nästa vecka. Jag hoppas innerligt att jag inte kommer att ångra mig senare. Vi har trots allt likvärdiga kvalifikationer, samma intresse för att utvecklas inom ekonomi och vissa gemensamma egenskaper. Dock har jag tur i kärlek och hon i arbete, pengar och.. allt annat. Typ.

Hrm, om det nu finns någonting som heter Karma så hoppas jag att detta kommer ge mig en tillräcklig stor dos att det räcker ett antal år framöver..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jasså du tycker det?

är tyvärr inget jag prioriterar, just nu funkar hemmaträning bäst för mig, då tar jag mig tid till det iaf :)

annars är det fullt upp på kvällar och helger..



hur är det med dig då?

2009-02-12 @ 20:35:02
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0