Inspiration för dukning

Nu börjar ögonlocken kännas tunga och sängen blir mer och mer inbjudande. Den Blivande har redan kastat in handduken för kvällen och la sig för över en timme sedan medan jag frenetiskt sökt inspiration för olika dukningar. Att mötas av ett vackert, väldekorerat och inbjudande bord ger ett starkt första intryck som jag väldigt gärna vill lyckas med :-).

Eftersom att de flesta längtar efter vår och sommar har jag tänkt försöka göra en dukning med ett sådant tema. Gärna ljusa, skira färger som känns fräscht. Hittade i alla fall underbar inspiration via Google, Sköna hem och andra inredningssidor som jag tänkte dela med mig av.













Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Tack så mycket! Det är inte jag som gjort den, men jag ska hälsa det :)

2009-02-24 @ 23:02:01
URL: http://fridii.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja men skicka mig ett mejl du :)



Fina dukningar :) Gillade den med grönt och lila mest!

2009-02-25 @ 08:37:28
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0