Kaffe är nog den bästa lösningen för att få löneförhöjning

Klockan har just passerat 10 och jag har har hittills hunnit skölja ner sex koppar kaffe på en i stort sett tom mage. Jag har alltid varit fantastiskt duktig på att förbruka kaffe i massor och därmed inte reagerat särskilt mycket på koffeinet - till idag.

Det är med galen blick, orolig mage och darriga fingrar som jag knappar vidare på tangentbordet i rekordfart. Skrivaren har redan hunnit överbelastas och om dagen fortlöper i samma supertempo riskerar den nog att bli utbränd innan helgen, haha. Men attans vad effektiv, snabb och flitig jag är efter sex svarta koppar!


Kommentarer
Postat av: binded magazine

Vill du synas i tidningen på releasedagen? besök tidningen för mer information! =)

2009-02-27 @ 10:55:31
URL: http://bindedmag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0