Kastar in ett snabbt inlägg

Guuh, det är tungt att stiga upp tidigt på morgonen!

Nu ska jag fixa en snabb fläta i håret och sedan är det dags att traska iväg och göra bort fredagen. I morse när jag vaknade var jag i stort sett korsögd av trötthet samt övertygad om att det var tisdag. Jag var faktiskt så säker på det att det dröjde ända till frukosten innan jag insåg att det är fredag idag, och det var minst sagt en glad överraskning!

Jag hade tänkt stoppa fötterna i ett par gråa pump men vädergudarna verkade dock inte särskilt förtjusta i den tanken att vintern skulle lida mot sitt slut. Istället möttes jag av 40 cm nyfallen snö när jag och vovven var ute på morgonpromenad, så mina pumps får nog stå kvar på skohyllan och samla damm i ytterligare några veckor.

Nej, nu måste jag skynda. Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för tipsen, verkligen!

Åhh pumps! Kan man ha för många?? Hittade två par helt underbara idag..men som du säger..vintern säger emot fortfarande så får nog vänta lite till..men som man längtar!

Trevlig fredagskväll!

2009-02-06 @ 18:18:08
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0