Melodifestival!


Ni missar väl inte den andra deltävlingen av Melodifestivalen som drar igång om mindre än en halvtimme? Vi har givetvis laddat upp med ostkrokar, smågodis och mineralvatten. Sen om vi, eller jag, verkligen komma orka äta någonting är en annan sak. Just nu känns det fortfarande som om jag inte behöver äta på en vecka.

I kväll hoppas jag verkligen att Måns går vidare. Jag tycker fortfarande att det var ytterst märkligt att Marie blev utslagen förra lördagen. Av alla ruttna låtar så var hennes bäst. I alla fall om man summerar helhetsintrycket med sång, koreografi, styling och så vidare. Inte kan vi väl skicka någon som Caroline Af Ugglas och hennes turkosa gummistövlar till Eurovision? Jag är så less på artister som Alcazar, Amy Diamond och Markoolio. Kan inte de släppa sången och satsa på att utbilda sig och pröva lyckan inom ett annat karrärspår istället för att plåga svenska folket med sina skräniga, burkiga och vansinnigt lama röster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0