Mellanlandning


(Den här vita springaren fick följa med mig hem idag).

Puuh, nu har jag betat av halva min to-do-lista och jag är hemma för att mellanlanda en liten stund. Mötet gick över förväntan bra men jag blev tyvärr inte ombedd att lämna ett löneanspråk. Men mitt i allt prat om löner hör jag mig själv göra en invecklad utläggning om hur mycket mer motiverad jag skulle vara om jag behöll samma genomsnittslön som jag haft tidigare och tro det eller ej, men jag lyckades diskutera upp lönen! :)

Har också hunnit med att äta en extra snabblunch på Sushi Bar med systeryster, handla nya kläder och ett par jättefina gardiner. När jag väl stod inne på Olssons Tyger kändes det som att jag verkligen inte orkar lägga ner tid på att köpa tyg och sy egna gardiner. Hittade istället ett par jättefina kraftiga gardiner i vitt som det i stort sett bara var att hänga upp. Undrar om min käre sambo ens kommer att lägga märke till att halva fönster nu täcks av ett par gigantiska gardiner. Säkert inte.

Nej, nu ska jag iväg och träna ett tag. Visst är förresten hästen som fått följa med mig hem charmig? Nu återstår det bara ett hitta ett passande ställe för honom att stå på för han passar inte mot fondväggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0