Onsdagsmys



Hos oss tar vi onsdagar (läs lill-lördagar) på fullaste allvar. Det innebär att så snart det finns en någorlunda bra film är det en ypperlig ursäkt till varför man tillräckligt trött och hängig att kunna misstas för att vara en Zombie på torsdagen. Som så många andra kvällar är ljuslyktorna tända, popcorn står på bordet, sambo och vovve myser i den andra änden av soffan och jag ligger och bläddrar i de två senaste numrerna av Hus & Hem medan vi väntar in 21-filmen. För övrigt har jag lyckats med någonting så klumpigt som att teckna dubbla prenumerationer på Hus & Hem. Det uppdagades när jag hade fyra tidningar och två fakturor som snällt låg och väntade under brevinkastet i eftermiddags. Hrrm, ja ja.. jag får väl ge bort den ena prenumerationen till mammsen.. det uppskattas säkert :)

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Det såg verkligen härligt ut med ert onsdagsmys! Älskar att ligga i soffan & bläddra i tidningar.. Tack för titten! :)

2009-02-12 @ 11:29:05
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0