Puuh!


(Valde alternativ ett)

Äntligen är hela to-do-listan avklarad och nu ska jag slappa framför resten av Made in Sweden. Sitter med slingvätska i håret och tandblekning i munnen, ha ha. Det gäller att vara förberedd inom samtliga området när man står inför den första arbetsdagen på ett nytt jobb ;). I morgon bitti ringer klockan 05:50 och då är det åter till det vardagliga livet. Förresten vilar min blick då och då på krusidullet ovan. Ni verkade rätt eniga om att det var snyggast och jag kan inte annat än att hålla med er.

Lite pirrigt inför morgondagen är det allt men det ska nog gå bra. Just ja, det verkar som att jag blivit antagen till en distanskurs på 7.5 poäng inom ekonomi/bokföring/redovisning. I sådana fall är det bara att hålla i hatten och ge 110 % fram till sommaren.

Ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart med tulpaner!!

Blev förresten lite nyfiken, vilken sorts tandblekning använder du? Gifter mig i maj och hade ju varit trevligt med riktigt vita tänder..så tips mottages tacksamt! :)

Ha en fin dag!

2009-02-05 @ 09:18:27
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Halloj.



Hoppas din första dag på jobbet går bra!!

Vad är det du ska jobba med?



Vad bleker du tänderna med?



Kram

2009-02-05 @ 10:10:17
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0