Söndagsplanering

Åh, idag hade jag kunnat ligga kvar i sängen och dra mig hela dagen. Men det går ju såklart inte. Håller på att kasta i mig frukosten samtidigt som jag skriver/läser de dagliga bloggarna. Nu ska jag strax möta mammsen och sedan ska vi ägna för- och halva eftermiddagen åt att kolla på inredning till lägenheten, kul! Sedan är det visning på en lägenhet i eftermiddag som jag lovat henne att följa med på. Jag hoppas att hon köper den lägenheten för den är helt nyrenoverad och verkligen superfräsch!

Filmen igår var förresten bra och Colin Farrell var lika snygg som vanligt. Fast så här i efterhand var det nog snarare en film jag hade sett hemma i soffan än på bio. Som sagt, den var bra och kan beskrivas på följande sätt: korruption, poliser, svek, pengar och tragiskt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0